فاصله ها

منو اون

آنقدرفاصله های میان ما زیاد است که دیدنت مانند روشن کردن کبریت درباد سخت است.

لبخندت را مدتیست ندیده ام

برای دلم لحظه ای بی بهانه بخند

زیباییش را از همین فاصله ها می فهمم......



نظرات شما عزیزان:

♫[̲̅Ṣ][̲̅ë][̲̅Ᵽ][̲̅ʝ[̲̅ʠ][̲̅ë]♫
ساعت14:13---25 دی 1392
شلاااااااااام عزیزم مرسی گلم من لینکت کردم توام اگه دوست داشتی منو بلینک خوش حال میشم بووووس

amir
ساعت11:41---16 آذر 1392
سلام بازم مثل همیشه عالی بود وقت کردی به من هم سری بزن
پاسخ:ممنون لطف داری


محمد
ساعت9:19---13 آبان 1392
سلام... قابل دونستی به وب من سر بزن. خوشحال میشم.
تبادل هم در خدمتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:,ساعت9:3توسط میترا | |